Discount & Home Acc.

Jeg er stor fan af mange af de rabatsider, der er dukket frem de seneste år, og jeg bruger dem selv flittigt til bl.a. at skaffe en masse billig brunch (det kommer vel ikke som nogen overraskelse) og til at få rabat på shopping- eller skønhedsoplevelser.

Metroexpress er nu også på banen med deres eget tilbudssite, GoSave, og jeg har straks tilmeldt mig nyhedsbrevet, så der forhåbentlig kan tikke et par gode tilbud ind i min mailboks i fremtiden (man er vel studerende og evigt rabathungrende).

Besøg GoSaves hjemmeside her, hvor du også kan tilmelde dig nyhedsbrevet og vælge, hvilket geografisk område, der er relevant for dig.

Lige pt. har GoSave et ret fordelagtigt tilbud, hvor du kan shoppe for 300 kr. i Lisbeth Dahls webshop og kun betale 150 kr.

Jeg vidste faktisk ikke, at Lisbeth Dahl havde åbnet webshop, men jeg var lige inde at lure og faldt over et par sager, der gerne måtte flytte ind i min lejlighed og gøre mit hjem forårsklart (pasteller here I come, boyfriend watch out).

Bl.a har Lisbeth Dahl udviklet sin egen økologiske og parabenefri skønhedsserie (3.+4.) og den er jo skabt til mig, for duften er ingen anden end rose! Priserne er meget fordelagtige og så vil emballagen pynte gevaldigt. Den lækre, lyserøde læbepomade (7.) med ferskensmag ville helt sikkert også upgrade mine vintertørre læber.

Jeg faldt også over dette cool print på pude (1.) og tæppe (8.) og det er da en super fin måde at få lidt lyserøde toner ind i hjemmet, uden at omdanne hele hytten til et prinsesseværelse. Vaserne med harlekinsmønster (2.) vil være fine med en fransk anemone eller to, og trælysestagen i mangotræ (6.) vil matche perfekt med mine Rolf lysestager i forskellige farver.

Endelig har Lisbeth Dahl et stort udvalg af smykkestativer, og jeg kunne virkelig godt bruge en bedre organisering af mine mange smykker, der ligger hid og did i lejligheden. Jeg tænker det også vil være fint at placere smykkestativet (5.) med udvalgte smykker under en glasklokke, for på den måde at fremvise smykkerne og bruge dem i indretningen.

 

*Sponsoreret indlæg*

Skriv et svar

