Spikes

Jeg har nydt et par blogfrie dage og hygget med kæresten og familien, spist gode sager, gået tur i sneen og endda løbet en tur, wow! Men I skal ikke snydes for et enkelt weekendindlæg – et dagens fra i torsdags, hvor jeg spiste brunch med en veninde tæt ved de tilfrosne søer.

Jeg var i en af mine “vinterkjoler” – en a-formet kjole fra Gat Rimon i grå uld, med sorte kanter og store, spidse nitter på skuldre og ryg. Fine detaljer der gør kjolen special og alt andet end endnu en grå kjole i skabet. Hertil wedges fra Rützou og kæde fra Ebay.


Jeg bruger desværre ikke kjolen så ofte grundet det a-formede snit – det bliver en smule for baby-doll til mig, og jeg synes ikke et bælte fungerer så godt til kjolen. Men nitterne er nu fine og rå så engang i mellem bliver den grå sag altså luftet.

//Had a little blog-break and enjoyed the weekend. But this is an outfit, you haven’t seen – my grey dress from Gat Rimon with spikes at the shoulders and back.//

Comments
4 Responses to “Spikes”
  1. J'adore blog siger:

    Smukke outfitbilleder🙂

  2. Guapizimo siger:

    Den er nu rigtig skøn din kjole, især pga. nitterne!

Skriv et svar

