Gat Rimon Spring Outfit

Franske Gat Rimon gør hvad de gør bedst i deres forår- og sommerkollektion 2012. Mærket har nemlig endnu engang kreeret fine og delikate styles med små lækre detaljer som en lille krave på skjorten, smukke farvesammensætninger, gyldne knapper, flæser og lag på lag.

Det er forfriskende at se Gat Rimon arbejde med så mange farver i deres kollektion, da de styles jeg ejer er mere afdæmpede og klassiske i sort, grå, brun og støvet grøn. Farverne er her indbydende, sprøde og klare – gul, blålilla, nude og en smuk brændt rødbrun, der pryder de lækre items i læder.

Jeg vidste faktisk ikke, at Gat Rimon også designer smykker og accessories, og jeg er positivt overrasket over de farvestrålende cuffs, armbånd i træ og den flettede clutch med gulddetalje. Er priserne på accessories lige så fornuftige som tøjet, ja så ser det lovende ud.


Find flere billeder af kollektionen hos playlikeagirl.fr.

I de danske webshops er varerne fra Gat Rimon så småt ved at indfinde sig på de virtuelle hylder, og jeg har udvalgt mig et forårsoutfit, som garanteret vil give mig et smil om munden, når jeg skal ud af døren tidlig mandag morgen.

 

Silketoppen (849 kr.) har en smuk dybblå nuance og fine små udskæringer, og så er jeg vild med ærmelængden. Jeg ville sætte den til de mønstrede shorts (749 kr.) med sorte strømper under, da det jo ikke ligefrem er lunt udenfor endnu. En let og løs blazer med bindebånd fra Topshop (65 £), velourballerinaer (230 kr.) og en chunky halskæde (138 kr.) fra Asos, og man er good to go. For at fuldende looket vil Essies Mesmerize være perfekt på neglene, og er man ydermere den heldige ejer af en slidt vintagetaske i den rødbrune nuance, som Gat Rimon anvender i kollektionen, så vil den der famøse prik over i’et vist blive sat af sig selv.

Ej ok, man overlever nok uden – men hey det ville da være et fint outfit, right? (in my dreams)

//Gat Rimon made a beautiful and fresh sping and summer collektion and a love the little, collar, the colours, layers and the accessories.//

Comments
6 Responses to “Gat Rimon Spring Outfit”
  1. Mie Dina siger:

    Sikke en fin kollektion, jeg er som dig også helt forelsket i den ærmeløse skjorte på det første billede, sikke nogle fine og feminine detaljer (:
    – Har du forresten fundet vores ‘wannabe veninde’-billede? hehe

    • Ja den er simpelthen så fin og feminin den skjorte og vil være god til både jeans, shorts og pencilskirts. Nej desværre, jeg har ellers prøvet at google, men jeg kan ikke helt huske navnet på magasinet. Kan du huske det?

      • Mie Dina siger:

        Ja den er nemlig super alsidig! Men nej jeg kan slet ikke huske det. Jeg fik taget streetstyle et par gange, og det er kun dem der stak et kort i hånden på mig jeg har fundet :p Men sådan er det. men vi ved da at vores billede ligger et eller andet sted, og det er da lidt sjovt at tænke på (:

      • Ha ha, ja det er det. Cool du selv blev spottet så meget – så fik du både tid foran og bagved kameraet.

Skriv et svar

