Sugar Status – Day 2

Det her no-sugar halløj er skisme da hårdt for en letfordærvelig og sølle sjæl som mig. Jeg drømmer mig allerede tilbage til denne hindbær-satan, som jeg spiste mig igennem i lørdags i anledning af fastelavn (så må man jo godt). Stod også overfor den hårdeste prøve i dag, da stilheden momentant blev brudt på specialekontoret. Et forslag om kageordning blev stillet og hyldet af de andre specialestuderende og frem kom første bidrag – en hjemmelavet hvid chokoladebrownie. Tal lige om en straf der vil noget, suk.

Jeg står imod sukkeret endnu men synes til gengæld, at jeg er blevet mere sulten i løbet af dagen. Måske er det bare mig der fylder sukkerpladsen ud med erstatninger. Prøver dog at holde mig til de sunde af slagsen med hjemmebagt knækbrød, lidt frugt og nødder. Har også forsøgt mig med mandler med lakridspulver, men det er nu lidt for tørt for min smag. Er dog heldigvis sluppet for hovedpine indtil nu, men måske den kommer snigende de næste par dage – det ville være ganske passende (not).

Anyway – vil ikke rigtig sige noget med dette indlæg, andet end at fortælle at jeg stadig er sukkerfri på dag 2. Ja ja, små skridt. Og nu vil jeg fejre resultatet med en Fynsk Forår og sende min veninde af sted til Zambia. Ciao.

//It’s day 2 of the no-sugar diet and I’m still holding on despite a temptation today.//

Skriv et svar

