My Highstreet Wang

Gosh jeg er træt lige nu efter en dag på arbejde og efterfølgende et specialemøde. Dagen har dog været god, for jeg fik klemt en bitte smule shopping ind i programmet – lidt har også ret. Jeg var en tur i Cos og lure på de nye forårsvarer og her var godt fyldt op med styles i særligt mørkeblå, coralrød, lidt turkis og mint og selvfølgelig klassikeren sort.

Jeg havde dog et særligt mål i sigte, for jeg var nemlig på udkig efter min yndlings tee i nye farver. Jeg er af den overbevisning, at Cos er producenten bag den perfekte basis t-shirt, der er tilpas slouchy, lang i snittet, blød i materialet (100 % viskose), med en god afrundet v-udskæring og til en skøn pris på 200-225 kr. alt efter farven. Jeg har allerede t-shirten i mørkegrøn og er virkelig glad for den, da den er perfekt til både jeans og pencil-skirt. Go home Alexander Wang, highstreet-kæderne kan bestemt også lave gode basis tee’s!

Jeg købte tee’en i sort, da jeg længe har manglet en enkel, sort t-shirt. Jeg var dog også tæt på at snuppe den fine mørkegrå, der også hang og kaldte på mig. Med hjem kom dog en enkelt lille sag mere, nemlig et par lækre mørkeblå sokletter, der vil give et fint lille farvespil sat til åbne stiletter. Er faktisk blevet lidt hooked på at finde fine, små strømper i god kvalitet, for de fuldender looket ligesom resten af undertøjet.

Find tee’en på Cos’ webshop her og strømperne her.

//Did a little shopping today – bought a new version of my favorit tee from Cos. In my opinion it’s the best t-shirt, perfect with jeans or a skirt. I also had to buy these little blue socks – cute with a pair of heels.//

Skriv et svar

