Platform Look

To indlæg på samme dag og så endda et spritnyt outfitbillede, holy moley det er vilde sager i dag på bloggen;) Det er vist overspringshandlingerne der styrer meget af min tid i øjeblikket, men det kommer jo så jer til gode.

Billederne er taget i dag på vej til familiefødselsdag, hvor jeg mæskede mig i den lækreste tapaz menu (elsker, elsker, elsker aïoli på nybagt brød, men det kommer vist ikke bag på nogen) og selvfølgelig lagkage. Det er jo også søndag og dermed sukker-dag, men i morgen er det tilbage på pinden uden de søde sager.


Jeg havde for en gangs skyld taget mig sammen og strøget en af mine mange skjorter – vinteren igennem er jeg ellers blevet vild med den nemme version: Jeans+strik. Skjorten med små dødningehoveder er købt i Thailand. Over den en strikcardigan med gyldne knapper fra Sonia Rykiel, jeans fra Gina Tricot og smykker fra Arena CPH og kæde fra OZ.

Jeg var også hoppet i mine høje plateaustøvler fra Minimarket – elsker ruskindssnuderne. På fingrene en ring fra Carré Copenhagen og en ring fra OZ.

//Wow, a look from today! Shirt, cardigan and jeans and my high platform heels from Minimarket.//

Comments
8 Responses to “Platform Look”
  1. Trine Lykke siger:

    Rigtig lækkert look. Skoene er så fine, har sukket over dem mange gange🙂

  2. J'adore blog siger:

    Rigtig fint outfit til dig🙂 Du ser smuk ud!

  3. Guapizimo siger:

    Lækkert look og virkeligt cool støvler!

  4. bruunbybruun siger:

    Så fedt look til dig. Det rocker🙂

    /Linda

Skriv et svar

