Soulmate Shoes

Jeg er tung i hovedet i disse dage og er derfor ikke verdens mest aktive blogger. Det er specialet der tynger – jeg er ude i den hårde problemformulerings-fase, og jeg har lige nu meget svært ved at tage en beslutning og få indskrænket mine interesser.

Druknede derfor mine speciale-sorger for en kort stund ved at tage til Rützou lagersalg og blive pladask forelsket i deres lækre sko til alt for billige penge. Jeg er allerede den lykkelige ejer af tre par sko fra Rützou (i samarbejde med Mentor), og jeg er glad for både kvalitet, snit og detaljer – og ikke mindst komforten der er virkelig høj på trods af de mange høje hæle, der ofte er at finde i mærkets skokollektioner.

Valget faldt på to par lækre, mørkebrune heels i blødt, tykt læder der var sat ned med en besparelse på ca. 90% af nypris! Et kup må man sige.

Det ene par har tydelige Acne vibes med kilehæl i kork og synlige sting. Jeg var dog ikke særlig vild med Acnes model Halo, der virkede klodsede og tunge, mens dette par er langt mere elegant og let grundet de mange udskæringer og remme. Synes det er en fin detalje, at en af læderremmene går ned om hælen.

Det andet par er en moderne fortolkning af et par klassiske stiletter, hvor den smukke buede hæl og den snoede læderem gør skoene anderledes og ret spektakulære efter min mening;) De vil være skønne til opsmøgede jeans, en let silkebluse og pastelfarvede negle.

Der var mange fine sager til lagersalget – en hel del kjoler i Rützous smukke prints, frakker, strik og lækre chunky smykker, som jeg også var lige ved at hive med hjem. Priserne er rigtig gode, så her er noget at komme efter. De har åbent i morgen fra kl 8-19 på adressen: Ravnsborg Tværgade 5 C, 2 sal, 2200 KBH N. Og de tager heldigvis dankort;)

Er der mon nogen af jer derude, der har været forbi Rützou og fået et par sager med hjem?

//My head is full of thesis at the moment – but I took a break from the books and did a little shopping at a stocksale today. Bought these lovely shoes and paid almost nothing, weee//

Comments
2 Responses to “Soulmate Shoes”
  1. Nana! Nu stopper du simpelthen med at købe sådan nogle smuksak-sko uden at spørge om du skal købe dem med hjem til mig også, aaarggghh! Jaloux! (Og jeg mener det; du ringer næste gang ;-))

Skriv et svar

