Rachel Loves Bob

Faldt over de fineste håndlavede halskæder hos denne cool bloggerlady, og nu stjæler jeg hendes tip, for I skal ikke snydes for muligheden for at få fingre i de sjove, geometriske figurer.

Ebaysælgeren Rachel Loves Bob er designeren bag de cool halskæder i farvet træ og guld, der vil være skønne til at opgradere en simpel silkebluse og jeans. Og er man lun på pastelfarverne, men vil ikke gå all in med mintfarvede jeans, så kan man få sig et diskret farveglimt med en af de girly nuancer.

Halskæderne kan købes til en rigtig god pris (ca. 130 kr.), og jeg er ret sikker på, at jeg skal have fat i en af dem. MEN – jeg kan simpelthen ikke beslutte mig for hverken model eller farve. Hvilken er jeres favorit?

//Came by these funny necklaces with a geometric shape and nice spring colours. I really want one, but can’t deside which one to choose.//

Comments
10 Responses to “Rachel Loves Bob”
  1. J'adore blog siger:

    Ej hvor er de smukke🙂

  2. rachelovesbob siger:

    Really sweet post, thank you!

  3. Pernille siger:

    Iih Tusind tak for linket, de er så smukke, har allerede bestilt to stk:)
    Super fin blog du har!

  4. Pernille siger:

    De er fantastiske og noget større end jeg lige havde regnet med, men det er bare et kæmpe plus:)

Skriv et svar

