Sweet, Soft Coral

Et dagens fra i går hvor kæresten og jeg var inviteret til god middag hos min storebror og hans familie. Det var skumringstid, så billederne har en sjov, lidt kølig farve.

Jeg havde totalt tøjkrise inden afgang, da jeg ville hoppe i min nye wannabe silkeskjorte fra H&M. Den er super fin, men ret oversize  og så er ærmerne sådan lidt irriterende “lange, men ikke lange nok/stumpede, men ikke stumpede nok”, så jeg havde lidt svært ved at få den matchet. Jeg tog det sikre valg med sorte jeans, men fik smøget benene op og tilsat blå strømper fra Cos og herresko i lak for at give lidt kant. Tror (og håber) dog også, at skjorten vil være god til et pencilskirt eller shorts.

Jeg havde for første gang min coralfarvede Mac-læbestift på, og den er altså et hit i min (skønheds)bog. Fin og delikat og ikke for meget farve, så kæresten bliver heller ikke skræmt væk (han er ikke fan af røde læber).

Det er jo fantastisk vejr udenfor, så søndagen skal helt sikkert bruges på en gåtur eller cykeltur. God søndag.

//My outfit from last night, wearing my new shirt from H&M, which I found a bit hard to match. Took the safe choice with black jeans and made it fresh with blue socks and coral lips//

Comments
One Response to “Sweet, Soft Coral”
  1. J'adore blog siger:

    Super smukt outfit🙂

Skriv et svar

