Everyday Snack

Hey, hvem stjal det gode vejr vi havde i går og erstattede det med kolde slud- og regnbyger? Det var i hvert fald en værre cykeltur hjem fra arbejde – sne i øjnene og meget våde Billi Bi støvler, øv.

Vel hjemme skyndte jeg mig at snuppe en snack for at holde humøret og energiniveauet oppe. Jeg er jo stadig på “ingen reel sukker i hverdagene”-politik, så der var ingen mørk chokolade til at varme sig på. I stedet blev det til smoothie af banan, blåbær og jordbær og lidt nøddemix + 2-3 tørrede abrikoser. Grønthandlerne rundt om i byen har nogle super gode nøddeblandinger med bl.a. mandler, paranødder, hasselnødder, cashews, valnødder mv. til en rigtig god pris. Her finder man efter min mening også de bedste abrikoser.

Havde et rigtigt mandagsøjeblik, da blenderen selvfølgelig gik i stykker undervejs – så kan jeg lære at være så sund. Men smoothien blev færdig – og den blev drukket med velbehag.

God regnvåd mandag til jer

//A wet monday in Copenhagen – I’m getting through the day drinking a smoothie and snacking nuts and dryed abricots. No chocolate for me:(//

Comments
2 Responses to “Everyday Snack”
  1. Trine Lykke siger:

    Mums, det ser godt ud. Jeg er begyndt at have rosiner i tasken til bilturen hjem fra arbejde, så spiser jeg 10-15 stykker og slipper på den måde for den under sukkercraving kl. 16…

Skriv et svar

