@ Tony’s

Så har søndagsroen sænket sig herhjemme efter en dag med gør-del-selv projekter i lejligheden, der bl.a. inkluderede en lang tur i Silvan. Ikke min form for shopping, må jeg nok indrømme;)

Til gengæld var det min form for lørdag aften, der blev udlevet i går med kæresten ved min side. Vi spiste for første gang på Madklubben Tony’s, og jeg må indrømme, at jeg på forhånd var en smule skeptisk, da jeg normalt er virkelig forelsket i Madklubben Bistro (forelsket som i: ELSKER deres mad).

Men jeg blev på ingen måde skuffet, nej tværtimod, for maden var jo helt vidunderlig, og kombineret med de lækre omgivelser og gode priser, så er det altså det bedste koncept, man kan komme i nærheden af.

I skal selvfølgelig nok få billeder af mit outfit (der involverede ny blondekjole), men jeg vil lige starte ud med et par billeder af de retter, vi spiste (de har et tilbud på 3 retter for 200). Billederne er dog taget med iPhone og deraf den lettere grynede kvalitet.

Kæresten startede med Vitello Tonnato – det møreste kalveinderlår med puré af tun, citron og kapers. Jeg gik direkte efter de fede sager og snuppede en suppe af kartoffel, porre og fløde med creme fraise, små brødflager og purløg. Num jeg kunne snildt have spist blot suppen, ha ha.

Til hovedret fik min kæreste lammeslag med rodfrugt chips og gnocchi, som jeg ikke har fået et billede af. Jeg fik pasta zucchini med masser af hvidløg og mandler og et stykke stegt torsk. Pastaen var fantastisk smagfuld mens torsken som det eneste manglede lidt kraft (eller også var mine smagsløg ødelagt af den gode hvidløg). Og den fantastiske dessert bestod selvfølgelig af en italiensk klassiker: tiramisú med sprøde flager af hvid chokolade.

Gid jeg kunne spise dér fast hver lørdag – eller måske rotere mellem Madklubbens mange restauranter;) En anbefaling er i hvert fald givet videre.

Vi afsluttede aftenen med en gåtur langs vandet og nåede også at få et fint glimt af søerne ved aftentide på vej af sted.

//Had a fantastic saturday night at Tony’s, an italian restaurant. Great food, great wine and great company//

Skriv et svar

