Peter Pan goes Collar

Den fine, farverige Peter Pan krave fra Dannijo (Style Sinatra) har længe været et hit blandt bloggere og celebrities som frøken Chung. Men prisen er dog også en anelse for fin (318 $), så jeg har fundet et par alternativer på Etsy.com.

Det lykkedes mig desværre ikke at finde en krave i farver, men jeg synes disse smukke perlekraver i sort og sølv er både glamourøse og festlige, så de kan let pifte hverdagstøjet op. Find dem her til ca. 280 kr.

Er man mere til en enkel udgave uden sten, kan man vælge en model, der blot gengiver omridset af kraven, som disse to i hhv. gunmetal til 105 kr. og guld til 128 kr.

Jeg er ret vild med den sidste i guld, da den er mere feminin i designet – de små buede metalstykker ligner faktisk næsten blonder. Jeg tror den vil være skøn til højtaljede jeans, en silkeskjorte, heels og røde læber – klassisk men absolut ikke kedeligt.

Er I til kraver, eller er det monstro ved at være en gammel trend?

//The Sinatra necklace from Dannijo is veru popular these days – I found some cheaper alternatives at Etsy.com//

Comments
6 Responses to “Peter Pan goes Collar”
  1. Guapizimo siger:

    Årh de er fine de etsy kraver med perler! Jeg mangler stadig at købe min første krave, så jeg går ikke så meget op i hvor længe trenden har kørt og om den fortsætter😉

  2. J'adore blog siger:

    Jeg er vild med den fra Etsy🙂 De er virkelig fine🙂 Bare så flot!

  3. Trine Lykke siger:

    Lækre sager. Kan specielt godt lide den sorte!

Skriv et svar

