Dusty Purple

 

I en de goodiebags jeg var så heldig at modtage til modeugen i februar, fandt jeg en lille neglelak fra Max Factor. Da jeg normalt sværger til Essies lakker har jeg været lidt længe om at få den afprøvet, men jeg er meget positivt overrasket over den lille fætter. Udover den fineste støvede lilla/greyish farve, så er lakken også utroligt nem at lægge, og jeg ramte stort set ikke udenfor neglen, hvilket normalt er lidt af en sjældenhed. Og så er holdbarheden også i top efter to lag og en klar overlak, så det er da helt sikkert en lak jeg vil vende tilbage til.

Tænker farven vil være fin til de pastelgule jeans, jeg har købt for nyligt – og sammen vil de to give et feminint og let forårslook.

Og det bedste af det hele er, at jeg har en ekstra lak som en af mine gode læsere selvfølgelig skal vinde. Og lakken kommer ikke alene – der følger nemlig andre lækre sager med. Så tjek ind i weekenden, hvor jeg smider en konkurrence på bloggen:)

//Received this purple/greyish nailpolish in a goodiebag at Copenhagen Fashion Week. Love the colour and durability. Fortunately I have an extra – you can win it this weekend//

Comments
2 Responses to “Dusty Purple”
  1. Charlotte B siger:

    Det er en rigtig fin farve🙂

Skriv et svar

