Sun+Juice+Friendship = Great Day

Her er lidt billeder (taget med iPhone) fra en skøn eftermiddag i tirsdags, hvor jeg mødtes med min søde veninde til gåtur og snak i H.C. Ørstedsparken, der var smukt pakket ind i gule erantisser og masser af sol. Vi sprang kaffen over og snuppede en juice fra Big Apple i Fiolsstræde, hvor en yderst ivrig og snaksalig juicemager (ja, hvad hedder det egentlig) holdt liv og glæde i hele biksen.

Min veninde snuppede et hurtigt dagens midt i al det gule (lad os satse på, at det er al den sol i ansigtet, der gør mig bleg som et spøgelse). Med mig var kærestens cool stofnet, kreeret af Peter Jensen for Youheshe, som jeg er så heldig at låne (overtage, host host) for tiden.

Nu står den på specialelæsning og senere en tur ind til byen for at kigge butikker med kæresten og nyde en solrig fredag i København. God fredag derude.

//A few pics from a sunny tuesday where I met with a good friend for a walk, a juice and a lot of spring in the park//

Skriv et svar

