Beauty Giveaway

Bedre sent end aldrig kommer det lovede konkurrenceindlæg. Skulle bare lige komme mig oven på en herlig aften i går med godt selskab, god vin og et slag Risk der fik sindende i kog – man er vel konkurrencemenneske. Nu er det sidste kage så spist, og jeg er klar med en lille konkurrence til jer.

Under modeugen var jeg så heldig at få et par gode goodiebags med mig, og det synes jeg skal komme jer til gode. I de blanke poser lå bl.a. produkter fra Wella, som jeg har haft mulighed for at teste, og jeg er meget tilfreds med serien Shine, der giver blankt og skinnende hår. Især masken er super god, og den gør virkelig mit tykke garn blødt og rart – og så dufter den virkelig skønt.

I har mulighed for at vinde shampoo’en Shine i 500 ml og to mindre udgaver af balsam og hårmaske. Med i pakken følger også makeup fra Max Factor – en foundation med solfaktor 10 (Beige linen 50) og så den fine støvlilla neglelak, jeg viste på bloggen for et par dage siden.

For at deltage i konkurrencen om produkterne, skal I gøre følgende:

Følg Myfashionforest.com på Bloglovin og smid en kommentar til indlægget, hvor du skiver dit yndlings hårprodukt – og hvorfor du er glad for det. Så kan vi forhåbentlig alle få lidt tips og tricks.

Jeg kan fortælle, at mit yndlings hårprodukt pt. er min tørshampoo fra Syoss, der matterer uden at tynge håret – dejligt!

Konkurrencen slutter på søndag d. 25 marts kl. 20. Jeg trækker lod blandt alle kommentarer.

God søndag alle sammen

Comments
5 Responses to “Beauty Giveaway”
  1. Pernille siger:

    Jeg kunne godt tænke mig at prøve noget nyt:) Jeg bruger Kevin Murphy shampoo til daglig, da den er økologisk og ja så er designet også rimelig cool!

  2. Malene siger:

    Jeg er blevet rigtig glad for at bruge marrocan Oil i mit hår….

  3. Sara Hach siger:

    Jeg er røget med på maroccan oil bølgen! Den fantastiske olie, der puttes i håret efter vask dufter af vanille, gør håret blødt og hverken tynger eller fedter:) Jeg er dog også altid fan af en god tørshampo:)

  4. Sascha siger:

    Jeg kan ikke leve uden Redken antisnap i mit hår

  5. Helene Jørgensen siger:

    Tro det eller lad være, Nana, men jeg var netop også blevet glad for syoss’ tørshampoo, men var så uheldig, at den lækkede (uden jeg opdagede det), og pludselig var den tom – og det på under en uge. Det ændrer dog ikke som sådan på, at produktet er godt. Kh Helene ps. Tak for din fine blog, jeg jeg synes er skøn🙂

Skriv et svar

