Spikey Gold Necklace

Se hvad jeg har smuglet med hjem i dag (ja altså købt, ikke stjålet hvis nogen skulle være i tvivl). Den fineste statement halskæde i guld med takker hele vejen rundt. Til 80 kr, et kup!

Hvis bare den fandtes i sølv og rødguld/messing også, så røg de straks med hjem. Perfekt til en tee, en let strik eller til at gøre en feminin kjole mere rå. Synes faktisk også den har en smule vintage-feel over sig – og det er ikke dårligt i min bog.

Forresten kom der lidt mere med mig hjem i dag – jeg var nemlig svag og hoppede på hele to sager, der matcher billedets baggrundsfarve. Foråret er noget farligt noget, der laver om på hele min garderobe. Skal nok vise frem snarest. I kan dog allerede spotte en af sagerne på Instagram, jeg hedder myfashionforest derinde.

//Bought this spike necklace today at H&M – perfect with a tee, a knit or a feminin dress//

Skriv et svar

