Lommé Clutch – Go Now!

Et tip til jer der endnu har penge på lommen her sidst på måneden – webshoppen So Last Season har den fine læderclucth fra Lommé med tofarvet lynlås på tilbud til kun 559,- mod en nypris på 1400. Clucthen fås i tre nuancer, navy, grå og camel og ih hvor ville jeg ønske, at jeg lige stod og manglede sådan en lækker sag (hmm mangler egentlig en camelfarvet cluth, nu jeg tænker over det). Jeg tror dog mit clucth-behov er dækket for nu, men det er da et tilbud, der er værd at overveje.

Se bare hvor fin clucthen er stylet på disse billeder af Marie fra Blameitonfashion.com.

Find clutchen på webshoppen lige her og husk du også kan besøge den fysiske butik på Nørrebro.

Se mere til Marie og hendes skønne blog her.

//The danisk webshop So Last Season has a great offer for this beautiful leather clucth by Lommé – the danisk blogger Marie from Blameitonfashion.com has styled it great//

Comments
2 Responses to “Lommé Clutch – Go Now!”
  1. Guapizimo siger:

    De er så super cool! Jeg står ikke og mangler en clutch men det er da fristende😉

Skriv et svar

