My Instagram Week // 2

Jeg beklager min manglende blogging de sidste par dage, men weekenden er druknet i arbejde og hyggelige stunder. Sidder da også stadig på det dersen job lige nu, men vil lige smide ugens Instagram billeder op, inden jeg drøner hjem til min halvsyge kæreste.

I sidste uge…

… drak jeg kaffe med mine studieveninder på hyggelige Wascator på Nørrebro. Kaffen var slet ikke anbefalelsesværdig, men den mad der blev serveret, så god ud. Må give den en second chance ved lejlighed

… hoppede jeg i læderjakke med parka uden på og nød solen. Det viste sig dog, at det var alt for varmt. I dag har jeg således også skippet læderjakken

… spottede jeg Livgarden “der kom marcherende” med fine bjørneskindshuer

… købte jeg fine tie dye chinos i Zara. Bukserne har en smuk mintgrøn farve der fader over i navy. Det skal nok blive godt – mangler bare liiige en passende overdel til;)

… købte jeg også denne fine guldkæde, som jeg allerede har vist på bloggen

… drak jeg min yndlingsøl – Fynsk Forår. Og det endda i den store version med korkprop og det hele, jow jow

… spiste jeg årets første jordbær. De udenlandske er dog knap så gode som mine forældres fra haven

… hilste og legede jeg med den sødeste hundehvalp, Herman

… spillede jeg UNO med gode venner og tabte stort – må øve mig til næste gang

PS: Jeg skal nok snart trække en vinder af konkurrenen.

//Last weeks Instagram pictures – I did some shopping, drank a good beer and meet a sweet little poppy etc.//

Skriv et svar

