6 I Enjoy – Spring Mix

Endnu en omgang små glæder – en blandet landhandel fra marts fyldt med madglæde, fine blomster og andre gode sager. Det er dog vanskeligere at finde indhold til indlægget, efter jeg har fået Instagram, som jeg så til gengæld bruger flittigt.

Håber I får en dejlig søndag – her står den på strømafbrydelse i dele af lejligheden, great!

Passionsfrugter – umådeligt grimme udenpå (ligner jo et eller andet indtørret) men noget så smukke inden i med de gul-grønne kerner. Og så smager den dejlig syrligt. Jeg må prøve at finde en opskrift på kage/is hvor den sjove frugt indgår, for det kan da kun blive godt med den søde/sure kombi.

Forårsblomster! Ranunkler er en af mine favoritblomster på grund af deres sjove og massive blomsterknopper og fine farver.

En af mine yndlingsringe up close. En frø i similisten købt i Pede & Stoffer, hvor de altid har et lækkert smykkeudvalg.

Pasteller er let og elegant flyttet ind på badeværelset med pæne og velduftende sæber fra Søstrene Grene.


Lørdag er lig med sukker for mit vedkommende, og det blev fejret i går med jordbærkage fra Lagkagehuset, Mmm. Heldigvis er søndag jo også lig med sukker, ha ha.


Fine roser i yndlingsfarven, som min søster var så sød at komme forbi med (inkl. kage) da jeg var syg. Dejlig behandling må man sige.

//Some random but cosy pictures – perfect for a sunday chill//

Skriv et svar

