My Instagram Week // 3

Det er mandag og dermed tid til ugens pics fra Instagram. Ugens billeder bærer især præg af en dejlig tirsdag med min mor og søster, hvor vi gennemtravlede alle Jægersborggades hyggelige butikker – og det medførte altså en masse Instagram billeder:-)

I sidste uge…

… rykkede jeg specialeskrivningen ned på min lokale café. Utrolig hvad god kaffe kan gøre, for jeg fik da arbejdet en hel del

… spottede jeg fint “krøllet” og papirstyndt keramik (Jægersborggade)

… måtte jeg pænt nøjes med at dufte den nylavede fudge i Karamelleriet (Jægersborggade), mens min mor og søster var så heldige at prøvesmage

… var jeg lige ved at spendere penge på lækkert køkkentilbehør i bambus med kanter i neonfarver (Jægersborggade)

… nød jeg det fine landskab i Landbohøjskolens have – seriøst Københavns smukkeste lille park

… sagde jeg farvel til grimme Scala, der er ved at blive revet ned. Dog også lidt trist når et af Københavns kendetegn (godt som dårligt) forsvinder

… spiste jeg popcorn i biografen, når nu jeg ikke må gå amok i slikafdelingen. For noget skal man da ha’🙂

… iførte jeg mig min gyldne By Zoé blazer, da jeg skulle ud med studietøserne. Den er altid en sikker vinder, når man er for sent på den og har tøjkrise

… spiste jeg en lækker sag fra Lagkagehuset

… lavede jeg smagfuld risotto med røget bacon og god hvidvin til

… flashede jeg nye dip dye chinos sammen med lyse wedges. Dog en anelse for koldt og upraktisk til en våd og blæsende søndag på landet

… surfede jeg efter mine kommende sneakers/træningssko, som meget meget snart flytter ind herhjemme (fortsættelse følger)

Nu – speciale * Divaer i Junglen (Den perfekte kombi)

//Week 3, Instagram pics. Last week I took a lot of pictures in the inspiring street Jaegersborggade i Copenhagen//

Skriv et svar

