Filippa Moves Closer

Så er der godt nyt til alle Østerbrogensere (og andre der bor i nærheden) – Filippa K åbner snart butik på Østerbrogade, hvor der før lå en Ivan Grundahl. Jeg synes personligt selv det er super dejligt med en ny butik på Østerbro, og Filippa K er med deres minimalistiske og skandinaviske stil et rigtig godt indspark til de øvrige shoppingmuligheder i bydelen.

Jeg skal helst sikkert forbi, når butikker står klar – og så kunne jeg passende lure på disse sager.

Jeg er vild med de turkise og blå haremsbukser/chinos, der ser super behagelige og meget sommer-agtige ud. De skal blot matches med en simpel top eller tee og flade kernelædersandaler.

Den koralfarvede silkebluse har et smukt fald i stoffet og en klædelig udskæring – og så er jeg altså ved at varme op på den hvide farve (hello 90’er). Jeg ved H&M har hvide jeans til 99 kr., så måske jeg skal starte med et billigt prøvepar – jeg sætter mig skisme nok i et eller andet alligevel og får dem ødelagt på nul komma fem:-)

Endelig er jeg også ret vild med de rosa jeans, som er fine til den douche tee og vil matche mine brune læserstiletter fra Rützou perfekt.

Apropos shopping så har jeg lige brugt halvanden time på at finde en af Alexander Wangs draperede nederdele (helst sort/gråmeleret) til bare en nogenlunde pris. Men jeg fandt ikke en eneste discount code eller lign. – typisk når man lige har besluttet sig for at købe en!

God onsdag

//Filippa K is moving in to my neighborhood – I like it, and I like these four springlooks from the brand//

Skriv et svar

