Mixed Bracelets


Billeder fra honestlywtf.com

Ligesom moden skifter indenfor tøj og sko, så står smykkerne fra tid til anden også for tur. Efter det længe har været statement-halskæder, der var smykkernes musthave, så er der nu fokus på armbånd. Og her taler vi ikke bare om et enkelt et af slagsen men derimod mange på én gang, og de skal gerne være farvestrålende og tilsat perler eller simili. Særligt de knyttede friendship bracelets er i høj kurs, og de er perfekte til at tone et look lidt ned og give det diskret farve. Indianer møder dramaqueen – det må vist være kodeordene.

Asos har et kæmpe udvalg af armbånd til gode priser, men man kan også snildt gå på jagt på Etsy.com, hvor der dukker mange fine varianter op, hvis du søger på friendship bracelet.


1. 55 kr., 2. 55 kr., 3. 110 kr., 4. 50,50 kr., 5. 73,50 kr., 6. 55 kr., 7. 73,50, 8. 73,50 kr., 9. 73,50 kr., 10. 55 kr., 11. 110 kr., 12. 55 kr.. Find alle armbåndene og mange flere her.

Jeg kunne ikke selv holde mig tilbage, så 4, 5, 6 og 12 fra collagen er lige nu på vej hjem til mig. Skal nok vise frem, når de arriverer.

God lørdag til jer derude – her står den på alenehygge og lidt arbejde, mens kæreste er til påskearrangement med vennerne.

//Bracelets is back in style, and this season they have to be colourful and braided or/and with stones. Asos has a wide selection, but Etsy.com is also a great place to spot a variety of bracelets. I could not help myself and 4, 5, 6 and 12 from the collage are on it’s way right now//

Comments
2 Responses to “Mixed Bracelets”
  1. Guapizimo siger:

    Fine armbånd, de er vildt sommerlige! Jeg er selv på udkig efter billige udgaver nu jeg er i Spanien, men jeg har bestemt heller ikke lagt statement halskæderne fra mig😀

    • Mon ikke du kan finde et par gode armbånd i Spanien – måske endda fra små handcraft shops eller lignende? Jeg har bestemt heller ikke lagt statement halskæderne langt væk, og faktisk røg der også sådan en chunky sag med fra Asos:-)

Skriv et svar

