A Wang Incident… Ups

Jeg har lavet påskeulykker – af den lidt eksklusive slags. Jeg har nemlig langt om længe trykket køb til mit første stykke Wang, og jeg er overbevist om, at det bliver et af mine bedste køb til dato.

Jeg har ellers allerede shoppet en del i april med kommende Nike sneakers og ambånd fra Asos, og et køb af den lidt dyrere slags kan ofte være langt sværere at fuldføre i praksis ( i min tankeverden går det altid godt, stærkt og sker meget ofte). Men det gik op for mig, at jeg ofte bruger 300 kroner på et enkelt, trendy stykke tøj i Zara i en langt dårligere kvalitet, og hvorfor så ikke shoppe lidt mindre men bedre?

Så jeg lukkede øjnene og gennemførte købet – og nu glæder jeg mig bare til at herligheden dukker op, så jeg kan begynde at mikse og matche en masse outfits. For det skulle denne sag nemlig være umådelig god til – jeg har nemlig endelig valgt at investere i Wangs populære og velsiddende nederdel med draperinger.

Hvilken farve der kommer med postbuddet vil jeg dog lade op til jer at gætte – alle tre på nedenstående billede kunne nemlig snildt få en plads i min garderoben. Hvilken tror I, jeg har investeret i, og hvad synes I om nederdelen?

//Åh-åh, I did something crazy during Easter, and now I’m waiting for one of these lovely skirts to arrive. But which colour I bought is still my little secret;)//

Comments
4 Responses to “A Wang Incident… Ups”
  1. malsen siger:

    Nederdelen er jo en klassiker og super super fin…jeg tror du har nappet den sorte😉

  2. Anna siger:

    Så skete det endelig🙂 jeg holder på den sort/hvide – den er i hvert fald skøn og jeg elsker min.

    • Anna jeg må ærligt sige, at det var din kommentar om, hvor ofte du brugte dine to Wangs, der fik mig overbevist. Er sikker på den jeg har bestilt kommer på mindst en gang om ugen. Jeg overvejede faktisk at høre dig, hvor du har købt dine to – herhjemme eller i udlandet?

Skriv et svar

