T By Alexander Wang Sale!!

Hvad gør man, når man har proklameret shoppestop i april og venter på den sejeste nederdel fra Mr. Wang, og The Outnet så sender en formiddagsmail om, at de holder udsalg på T By Alexander Wang kollektionen?

Man tænker “Til helvede med aftalen, jeg skuffer jo kun mig selv” og skynder sig at lægge den fineste stribede nederdel i kurven, for når prisen er 365 kr. så er der ingen vej uden om! Overhovedet! Basta!

Så nu er to lækre sager på vej med posten og jeg glæder mig noget så gevaldigt (og krydser fingre for, at de passer) til at modtage dem.

Jeg vil råde alle Wang fans til at skynde sig ind på The Outnet og shoppe løs af de gode fund til super priser – og husk at fragten fra The Outnet er ganske rimelig til Danmark. Og på forhånd undskyld for at lokke jer i fordærv.

//Hurry up – The Outnet is having a sale and now you can buy T By Alexander Wang at amazing prizes!!//

Skriv et svar

