The Draped Skirt – Budget Version

Er du ligesom jeg vild med de draperede nederdele, som bl.a. Alexander Wang designer til perfektion, men mindre vild med prisen, så skal du hoppe ned i din nærmeste Moss Copenhagen. Her kan du nemlig finde den fineste budgetudgave af den populære nederdel i en lækker blød kvalitet og med samme draperede effekt. Nederdelen findes i mange smukke farver og til priser mellem 200-220 kr. alt efter kvalitet/farve.

Jeg har snuppet denne fine bourdeau farve (sorry for blege ben, men sommerbrune bliver de desværre aldrig) og den vil være skøn både til sommer med kernelæder sandaler og en tee og til efterår matchet med sorte strømper og en armyjakke.

Vær opmærksom på at modellen fra Moss Copenhagen er en smule lille i størrelsen – jeg har snuppet den i M og den er samme størrelse som min Wang i S (yes den er kommet, og den er pretty). Syningerne er også en smule mere grove og tydelige end på den dyrere version, men samlet set er nederdelen et rigtig godt alternativ til en god pris. Et tip er også at sætte syningen i siden i stedet for bagpå – så er der ingen dumme folder;) Du finder en oversigt over Moss Copenhagens butikker her.

//Was lucky to find a budget version of the beautiful draped skirt in a new danish store//

Comments
6 Responses to “The Draped Skirt – Budget Version”
  1. Guapizimo siger:

    Godt tip, den er jo virkelig pæn!

  2. Miss M siger:

    Tak for tippet, dem må jeg snart tjekke ud:-)

  3. StyleStories siger:

    Fedt, den skal jeg da lige have kigget efter!!

Skriv et svar

