Nike Free Has Arrived

Jeg har længe drømt om et par Nike Free løbesko, men priserne er jo gevaldigt forhøjede herhjemme sammenlignet med udlandet. Derfor greb jeg chancen, da min storebror skulle en tur til The Big Apple, og han var så flink at købe et par med hjem til mig.

Jeg har valgt Nike Free Run+ 2 modellen, da jeg synes det er den pæneste style, og den kan fås i et utal af fine farver. Jeg valgte dog at spille sikkert og satsede på en enkel model i sort med den karakteristiske hvide, takkede sål – og så regner jeg med at et par neonfarvede snørrebånd kan peppe dem op med tiden.

Skoene har allerede været på en del gange til træning, og jeg må sige, de er ret så fantastiske. Ultra lette, sidder tæt og fast på foden (dog en anelse svære at få på) og de egner sig både til holdtræning, fx bodypump, og til lettere løb. En decideret løbesko til lange ture er modellen nok ikke designet som, men til +/- 5 km er den altså fremragende. Og nå ja, så er den pæn i modsætning til så mange andre træningssko.

Faktisk må jeg indrømme at jeg endda overvejer at hoppe i mine Nike Free en ganske almindelig hverdag tilsat skinny jeans, en farverig top og en kort jakke. Jeg ved ikke helt hvad der sker, for jeg er ellers ikke en sneakers-pige men derimod langt mere til feminine ballerinaer. De vinder altså ind på mig de Nike-basser.

Er der andre derude der er faldet for Nike Free modellen?

//My big brother saved me some money and bought these amazing sneakers in NY – and I love them! Perfect for light training and I’m actually considering wearing them on a random tuedsay with skinny jeans!//

Comments
4 Responses to “Nike Free Has Arrived”
  1. Guapizimo siger:

    De er pæne, jeg var engang på jagt efter nogenlunde samme model, altså sort med hvid sål, men de var ikke til at opstøve og så måtte jeg vælge noget helt andet.

  2. Jeg har selv et par Nike Free runs, de er virkelig fantastiske! Bedste træningssko jeg nogensinde har haft!

Skriv et svar

