My Instagram Week // 6

Er tilbage fra Jyllands-tur og kan nu komme i gang med at blogge lidt igen. Jeg starter ud med ugens klassiker, min Insta-Uge – bedre sent end aldrig.

I sidste uge foregik følgende…

…jeg luftede ny nederdel og forsøgte at posere med min venindes hund, der dog meget hellere ville rulle sig i græsset. Forståeligt nok

…jeg kiggede hår-opsætnings-video-guides (pyh, den var lang) på Youtube og faldt over en super fin, og ikke mindst let måde, at opgradere en hestehale (en twisted hestehale i siden)

…jeg spiste frokost i Kongens Have i godt selskab

…jeg fik en herlig pakke wrappet i silkepapir og påsat sjove stickers fra The Outnet

…for anden uge i træk mødte jeg marcherende mænd, der denne gang spillede til ære for Dronningen

…jeg blev for første gang fan af dadler og rawfood og er nu næsten afhængig af raw-brownies/kugler (opskrift følger)

…jeg spottede flere fine, lyserøde kirsebærtræer, der gør København forårsparat

…jeg hoppede i keramikkæde fra Cos

…jeg spiste den bedste is fra Ben & Jerrys (New York Super Fudge er jo amazing!!)

…jeg kiggede og prøvede mine nye sommerarmbånd (billeder kommer)

…jeg iklædte mig et gråt look og travede 10 km rundt i byen lørdag eftermiddag

…jeg holdt øje med gårdens magnoliatræ, der er ved at springe ud

Som man kan skimte lidt i ovenstående, så har jeg et par indlæg der blot mangler at blive skrevet – og endda flere endnu. Dejligt med inspiration, der bare venter på at blive udfoldet – hvis så bare tiden var til det;)

//Last weeks Insta pics – a bit late cause I’ve been on a trip with work. I had Ben & Jerrys, my bracelets arrived, I posed with a dog, had lunch, did my hair and more//

Skriv et svar

