While we wait…

Mens vi venter på, at jeg igen får tid i overskud til at blogge lidt mere konstant, så kan man jo passende drømme om lidt palmeprint. Jeg er nemlig faldet pladask for Zaras fine boxclutch beklædt med nydeligt palmeprint, der leder tankerne tilbage til min rejse til Fiji for 5 år siden, hvor bølgerne brusede, iste’en var kold og palmerne svajede. Åh ja, det var good times.


Clutchen vil være perfekt følgeskab til sommeren mange fester tilsat en løs buksedragt, stiletter og en drink i hånden. Er man til matchy-matchy så kunne man jo tilføje disse limegrønne sandaler til outfittet – og dermed være sikker på at vække opsigt.Clucthen finder du her til 329,-, sandalerne her til 679,-

Jeg er i øvrigt at finde på Designer Forum i aften, hvor jeg hjælper ved Triercopenhagens stand – ses vi?

Comments
2 Responses to “While we wait…”
  1. Trine Lykke siger:

    Kan kun give dig ret i at clutch’en er fed. Synes det bliver lidt for matchy med skoene også, men vækker opsigt, det gør de🙂

Skriv et svar

