Living Room Re-decorating

En omrokering af møbler og nips kan gøre en stor forskel og forandre hjemmet fuldstændigt – og det er en god løsning, hvis enten boligen eller budgettet er småt. Forleden fik jeg selv flyttet lidt rundt herhjemme, og det har virkelig gjort en markant forskel. Jeg er vild med store bogreoler fyldt med spændende litteratur og drømmer om en dag at have en hel væg med bøger (fx rundt om en døråbning). Af en eller anden årsag fik jeg placeret vores bøger i en separat reol, da vi flyttede ind i lejligheden, og i stedet fyldt den store reol op med blandede sager – mapper, blade, vaser etc.

Men nu har jeg endelig fået samlet mine bøger – i farveorden selvfølgelig – i reolen, og jeg synes resultatet er blevet ret hyggeligt og fint, og det giver samtidig rummet et langt mere ensartet udtryk end før.

Den høje reol, som står i et hjørne sammen med min morfars gamle lænestol, fik i stedet nyt liv med en masse keramik, billeder og små sager fundet på vores rejser. En god måde at få udstillet sine yndlingsgenstande, hvis man ikke ejer et glasskab eller lignende.

Måske I kan bruge billederne som inspiration til selv at få flyttet rundt, det er i hvert fald en god søndagsbeskæftigelse.

//I’ve moved some stuff around lately – mainly my books which are now placed together by colour. The tall cabinet is filled with ceramics and travel goods.//

Skriv et svar

