Blogreturn & A New Knit

Jeg er tilbage på bloggen efter en dejlig Bededagsferie i det jyske hos min søster, hendes kæreste og min søde lille nevø. Den har stået på cykelløjer i Herning, brunch i Århus, træning og wellness og en masse god mad, så det er noget af en hverdags-mandag, der rammer mig i dag. Jeg lægger derfor hårdt ud med et afsnit af Grey’s Anatomy og senere skal køleskabet fyldes op med gode, sunde sager (slut med kager for nu), og så skal der skrives på specialet.

Der er i øvrigt flyttet en ny sag ind i klædeskabet – en lækker, blød én af slagsen med de fineste detaljer. Det er en helt særlig cardigan fra Iro, og jeg har aldrig set en lignende model med samme sjove og smukke udskæringer, blødhed og flotte farvekombination.

Cardiganen har et klassisk “morfar-look” med v-hals, knapper og små lommer. Der er dog ikke meget morfar over detaljerne ved skulderen, hvor striktråde løber ned til ærmet og giver kig til huden bagved. Jeg er også vild med sammenvævningen af de grå nuancer, der giver et flot farvespil. Cardiganen har allerede været på – både til et klassisk look med jeans og top og til at tone en draperet nederdel lidt ned. Jeg spår at den også vil være perfekt til sommerkjoler og sandaler på en kølig aften.

Cardiganen kan stadig købes hos Triercopenhagen.com, hvor de fine billeder også er fra. Find den her

//I’m back from a short but amazing holiday with my sister and her family. And I’m back with something new in my closet – this beautiful knitted cardigan from Iro with a fab design and colour//

Comments
4 Responses to “Blogreturn & A New Knit”
  1. Mette siger:

    Ej hvor er den bare flot. Elsker at den er sådan lidt gråmeleret i farven og så er skulderne da bare for flotte!

  2. Guapizimo siger:

    Hvor er den bare flot og den ser super behagelig ud, lækkert køb!

Skriv et svar

