My Instagram Week // 8

En smule forsinket kommer her lidt Instagram billeder fra sidste uge, der jo som bekendt bød på dejligt solskinsvejr – det kan man så godt savne nu;)

Med Instgram-app’en snuppede jeg billeder af følgende…

…et forårsoutfit med blondetee og læderjakke – lige inden varmen satte ind

…fine og brusende bølger på vej til Ærø. Turen blev nydt på soldækket og det var herligt (overvejer seriøst en sommerferietur dertil engang)

…ventetid på Ærø blev spenderet i godt selskab med hjemmelavet is – her chokolade og en en meget frisk og smagfuld ananas-basilikum is. Den var ny og ret speciel men også vældig god

…1 maj blev de røde faner luftet i Fælledparken og jeg nød sol, pølser og øl og dansede sommeren ind med mine studieveninder

…Bededagsferien blev som sagt brugt i Herning, og vi var så heldige at få sneget os op til en god plads, så cykelmændende i stramt tøj kunne observeres ekstra grundigt

…og min søde familie i Herning (ikke mindst min dejlige nevø) var gode ved os og serverede lækker mad – her brunch

…endnu en brunch blev indtaget i Århus, hvor min søster og jeg forsøgte at finde søndagsåbne butikker, men uden det store held

…vi fik dog god kaffe i stedet

…og jeg spottede en enkelt fin sag, en blondenederdel fra Stella Nova

Jeg har i øvrigt lovet at komme med opskriften på kokustoppene fra sidste uges Instagram indlæg, og den kommer i denne uge;)

//Instagram pictures form last week – I took a trip to the little island Ærø, tried new icecream-flavours, took another trip to Herning to watch Giro d’Italia and visit my family//

Skriv et svar

