Minty Sweater – Budget Version

Jeg har længe sukket over Acnes fine mintgrønne (næsten aqua-farvede) sweatre fra denne sæsons kollektion, men prisen er altså en anelse over mit SU-budget, særligt med tanke på at farven måske ikke er et hit næste år (men det satser jeg nu på). Heldigvis er highstreet-kæderne jo altid gode til at komme os til undsætning, og jeg forelskede mig derfor straks i denne herlige strik med hulmønster, da jeg så den i Zara i går.

Jeg synes, at Zara har ramt farvenuancen helt perfekt, men det er dejligt at snittet og strikken er en smule anderledes, så der ikke går helt copy-cat i den. Inspirationen er dog tydelig;) Strikken koster 459,- og fåes også på hjemmesiden her. Jeg synes den er et hit til lyse bukser og sandaler, som Zaras styling på billledet, men et par shorts eller et par lyse denimjeans vil også være et godt bud. Mon ikke jeg snart kan hoppe i den og få taget et billede, så I kan se den på.

Hvad siger I til den?

//Yay, Zara made a version of the popular Acne knit in the beautiful minty colour. I bought it yesterday and will style it with (white) jeans and sandals, just like the picture//

Skriv et svar

