Tivoli Trip

Havde en skøn fredag i går i godt selskab og har dokumenteret lidt af det med yndlings-Instagram, da jeg ikke havde plads til det rigtige kamera i tasken. Derfor må I bære over med de lidt grynede billeder;)

Lagde ud på favoritrestaurant Madklubben Bistro De-Luxe, hvor man altid er sikker på en god madoplevelse i pæne omgivelser og en god service. De havde fået nye Eames-stole i en smuk rød nuance, der står godt som kontrast til det hvide rum. Maden var endnu engang helt fabelagtig – jeg fik stegt kulmule på bund af risotto, og så måtte vi prøve alle tre desserter, men gav dog op undervejs, ha ha.

Efterfølgende gik turen til Tivoli for at se Medina – det var dog en kold fornøjelse i blæsevejret, og lyden/teknikken var desværre ikke helt god. Jeg var hoppet op på de helt høje hæle fra Minimarket, der fungerer som perfekte koncertsko, så jeg med mine små ben også kan se lidt. Resten af outfittet var simpelt med lyse, skinny jeans fra H&M og læderjakke og tørklæde fra Custommade.


Tivoli ændrede sig så smukt i løbet af aftenen, i takt med at solen gik bort.

//Pictures from last night which involved an amazing dinner with 3 desserts and a concert at Tivoli//

Skriv et svar

