New Wang in Action

Specialet tager det meste af min tid i øjeblikket, og derfor er mængden af indlæg på bloggen desværre en smule nedsat i disse stunder. Jeg håber dog, I fortsat vil tjekke ind en gang i mellem.

Disse outfitbilleder er taget for et stykke tid siden, da jeg luftede min nye Wang for første gang – som I kan se blev det den grå model. Jeg har taget et par et close-up billeder af den, som jeg snart vil poste sammen med et stylingforslag.

Jeg kombinerede nederdelen med en simpel tee fra Cos, ny perlekæde i en skøn lavendelfarve fra Asos, taske med kæde også fra Asos og så min H&M parka, for at gøre looket lidt mindre festligt.

//I’m a busy bee these days, working on my thesis. But here’s some pictures showing my new Wang skirt in action – love it already//

Skriv et svar

