Going Green

Sidder lige nu og kigger ud på hustage og en skyfri himmel og kan mærke varmen udenfor – men må desværre nøjes med at bade mine tæer i solskin, da jeg har fået fjernet to stks. visdomstænder i dag, og derfor skal passe en smule på. Det værste er faktisk ikke, at jeg går glip af det gode vejr, men mere at jeg hellere vil have god, hjemmelavet mad og ikke yoghurt til aftensmad:-)

Her får I det fulde outfit fra i fredags, hvor jeg var hoppet i den nye mintgrønne sag fra Zara – perfekt til at opgradere et par skinny jeans.

Jeg matchede blusen med jeans fra H&M og pumps fra Billi Bi – pretty basic. Tror nu også den vil være fin til shorts – både et par i læder eller et par simple med opsmøg. Må snarest afprøves.

Håber I nyder mandagssolen

//This is the full outfit showing the new knit from Zara. I’m sure it will be perfect with shorts too//

Comments
2 Responses to “Going Green”
  1. Ditte siger:

    Altså de pumps der, jeg er så vild med dem!

Skriv et svar

