Spotted Jeans – A Trend

Ja det er langt fra nyt, at leopardprintede jeans er blevet et modehit, men det er så først nu, at jeg er faldet for trenden med de plettede bukser. Måske det er sommerens komme, der har ændret mit syn på printet, for lige nu synes jeg ikke, der er noget federe end et par cool, skinny jeans tilsat flade sandaler eller ballerinaer og en løs tee. Simpelt men uden at blende ind i mængden af de traditionelle blå og sorte jeans.

Current/Elliott er jo de ultimative designere, når det kommer til leopard jeans, og der findes så mange fine styles i butikker og webshops pt. Gennem de sidste par sæsoner har de kreeret alt fra de helt mørke vaske til lyse sommerpasteller, som dette par i collagen, og jeg vild med det lavtaljede snit og de smalle ben. Men prisen er nu ikke helt en favorit – det er jo stadig et par trendbaserede jeans. Find dem her.

Modellen fra H&M har til gengæld en meget favorabel pris på 249,-, og så er printet meget sommerligt. Jeg er også vild med pletternes varians og størrelse, da det gengiver rigtig leopardpels bedre end fx pletterne på Current/Elliott modellerne. Kan købes på webshoppen her.

Endelig kan man jo gå all in med et par partyjeans som disse fra J Brand Denim. Smuk, sølvgrå farve men hold nu op der er overload af pletter. Men skønne til stiletter og en top for et vildt festoutfit. Snup dem her.

Jeg kan afsløre, at jeg har købt et af parrene selv, og jeg er allerede blevet super glad for dem. Summerjeans for the word!

//Not a new trend, but leopard printed jeans are here to stay. Found tre different models – and I actually bought one of them and love it already//

Skriv et svar

