Life Changing Events

Kære alle rare læsere, jeg beklager mit blogskjul og fravær. Sagen er den, at jeg har taget en stor beslutning her ude i det virkelige liv:-) Jeg har sagt ja tak til et job (sådan et rigtigt fuldtidsjob med 37 timer og hele moletjavsen), og det influerer på min tid og mit overskud til at blogge. Jeg skal nemlig allerede starte om 10 uger, og det betyder en intensiv periode med specialet, der skal gøres færdigt før planlagt.

Jeg er glad og tilfreds, selv med en lille smule stress, men jeg kan allerede nu se, at bloggen vil få en lavere prioritering henover sommeren. Men mon ikke I også skal på ferie, slappe på stranden og i sommerhuset, så der kan jo ikke være meget plads til indendørs computerhygge alligevel:-)

Her får I i hvert fald et par billeder fra en regnvåd dag i maj, hvor jeg fejrede min beslutning med min gode veninde, der bagefter inviterede på kaffe og kage på fine Café Chalottenborg, mums.

Comments
8 Responses to “Life Changing Events”
  1. Ida W. siger:

    Tillykke med jobbet, Nana! Hvor er det fedt!🙂

  2. line siger:

    Tillykke med det nye job. Det er da alt for fedt:-)
    frkforsom

  3. Ja, tillykke med jobbet. Det lyder da dejligt🙂

  4. Kristina Nielsen siger:

    Stort tillykke Nana! Hvor er det bare flot. Må være rart at vide, at der er et job, der “venter” på dig, selvom det giver ekstra stress med specialet🙂

Skriv et svar

