Le petit monsieur par Louise

Var lige et smut forbi Stillebens dejlige webshop, der er en kærkommen tidsfordrivelse midt i specialeskrivningen. Snart står den jo på en lidt større indtægt end den SU, jeg er vant til, så jeg er allerede på udkig efter potentielle favoritter til såvel garderoben, beatyboksen og hjemmet. For nu bliver det dog ved ønsker – og derfor vil jeg meget passende dagdrømme om sirlige papirklip af en lille sjov mand, hans hund og en masse konfetti.

Louise Kordts står bag de fine papirklip, der alle er håndklippede og -malede i skønne farverige toner blandet med klassisk sort/hvide kontraster. Billederne er ikke helt billige og står til mellem 1125 og 1250, men for den pris får man også et unikt værk, der er nummereret og signeret af kunstneren bag. Find dem alle her.

Jeg kan nu snildt se det skønne klip med den store ballon og teksten: Vous avez un ballon? hjemme på min billedvæg – det vil være et sjovt og farverigt indspark til de øvrige kunstværker og familiebilleder.

//The webshop Stillebenshop.com er is a hit if you’re looking for home accesories. I’m in love with these paper clips filled with humor and colour//

Skriv et svar

