A Hint of Yellow

Pyh, det er da desværre ikke meget jeg får skrevet her på bloggen nu om stunder,  men jeg synes ikke I skal snydes for et enkelt lille fredagsindlæg, der omhandler noget så simpelt som en lille gul vase og et par pæne blomster. Jeg er nemlig stor fan af de små, fine og hyggelige detaljer i hjemmet, der giver god stemning og glæde indendøre. Et par sjove vaser fra et loppemarked pyntet med sommerblomster eller grene, små skåle fyldt med nødder og rare sager, fine æsker med mønster eller lækre keramiklysestager i forskellige farver og højder – det behøver faktisk ikke være mere end det. Her pryder min farverige gule vase, som jeg har fået af min lillesøster, vindueskarmen tilsat en sort filtcirkel og to enkle pæoner.

Håber I får en skøn weekend og ikke drukner i alt den regn, der kommer. Jeg tager mig en hjemme-specialedag indtil eftermiddag og aften byder på sommerfest med mit kommende arbejde – det er endnu hemmeligt hvad vi skal, men det lyder som en ret sjov og spændende aften, herligt.

//Just checking in to say hello and show you my little yellow vase with flowers – a perfect little detail and very easy to do//

Skriv et svar

