Last Sunday…

… var jeg hoppet i dette farverige outfit, og tog en tur i Landbohøjskolens fine have for at læse lidt til specialet.

Photobucket

Egentlig så passer koral og army nok slet ikke sammen, men jeg havde simpelthen lige lyst til at hoppe i de to ting – kender I det? Så må man klare, at man skiller sig lidt ud, og det var solrigt og varmt så hvorfor ikke være lidt forårskåd mht. farverne.

De koralfarvede chinos købte jeg i H&M sidste forår, og jeg spår at de kommer en del i brug igen i år, skønt koraltendensen nok har lagt sig lidt. Og måske gudskelov for det, for vi har da haft et par ret koralfarvede somre de sidste par år.

Jeg sidder nu og nyder et sidste stille øjeblik med bloglæsning, kaffe og Irmaflødebolle, uhm, inden det går løs i aften med 80’er fest. Jeg er ret lost ang. påklædning, for jeg ejer altså ikke nogle plastiksmykker i vilde farver, body’er med g-streng, benvarmere eller hvide kondisko. Jeg har valgt at krydre et kongeblåt jumpsuit med min pink plasthalskæde fra Cos og pink negle samt en høj hestehale – og måske lidt blå øjenskygge, det er jo 80’er.
Det må altså gøre det, billeder kommer i morgen.

Aftenen står også på hyggeligt selskab – vi har sat min veninde på blind date med min kærestes ven, og jeg er ret spændt på, hvordan det går. Heldigvis er der masser af drinks, så kan det forhåbentlig kun blive en funky aften.

Skriv en kommentar